helvete..

Jag som kände mig piggare imorse, nu mår jag ju baaaaajs igen. Men jag har inte tid att vara hemma så jag kommer rent ut sagt TVINGA mig till skolan imorgon. Tur att min underbara familj ställer upp iaf. Pappa skämde bort mig och åkte till ica för min skull, ville ha lite grejer så han fixa det åt mig. Det är typ det enda bra med att vara sjuk haha..

Jag fick nyss reda på att vi har en gympatävling i februari, jag vill jättegärna vara med på den. Men jag vet inte om jag har råd, har en böter på 1800:- och sen kostar tävlingen typ 1000:- för vi måste åka tåg någonstans rätt långt så.. Måste fixa det på något sett! Aja, ska dricka upp mitt kaffe nu sen ska jag ta en cigg! Hörs.



Westra Aros Cupen för ett tag sen, vi tog silver :)


Postat av: ana

varför har du böter!?? :D

2010-12-03 @ 16:49:19

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0