godmorgon people

eey, Linn & Mickan är hemma hos mig just nu. mickan kom hit fett tidigt så jag fick gå upp några timmar innan mitt alarm ringde, men det är löööngt. Idag är det prao igen, bussen går 11.05 like always. sen tåg, sen tunnelbana. seeeen får jag gå, seeen är jag framme. men men ((: ööh, jag håller på att göra mig klar nu med min bästavän SPOTIFY <3 skämt osido men vafan jag är övertrött. Jag kanske skriver när jag är på praon för jag har inte så mycket att göra där haha. puss / Lina



Kenneth, Patrick & Felix som jag praoar hos :)


Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ



Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-21 @ 15:27:32
URL: http:// www.hallgreen.blogg

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0