Lucia

Sorry att jag aldrig skrev igår, men jag och jossan åkte till ishallen och kollade på hennes pojkväns träning. Där träffade vi felix också :) Sen drog vi hem till mig, hämtade kläder och grejer och sen gick vi hem till Jossan och sov där. Imorse hade jag försovit mig om inte hennes snälla mamma kom in och väckte mig, för jossan och tobbe sov i ett annat rum. Så när hon väckte mig typ hoppade jag upp ur sängen och fixade mig as fort kändes det som hehe.. Skolan var faktiskt ganska rolig idag, vi har börjat med luciaträningarna nu. Jag anmälde mig till att sjunga solo/duett. Lite läskigt att sjunga bara eftersom jag låter som jag vet inte vad.. vill verkligen bli frisk nu! Men det gick i alla fall bra. Ikväll kommer min kusin hem till mig och sover här, trevligt trevligt! Länge sen man såg henne faktiskt. Jaja, jag kanske hör av mig senare om jag får allt för tråkigt. Ska gå ner och hämta kaffe nu sen ta en ciiiiggg.. puss!

Här var förra året när jag var lucia:




Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0