Sir, I wanna buy this shoes for my mama

helt okej dag idag. började halv nio slutade tre, hade luciaträning på förmiddagen. sen fick jag ''cooling som är med i elevrådet'' rösta på en person som jag ville skulle bli lucia haha.. Röstade på Fanny Bengtsson, sjukt vacker tjej detdär. Hon läste också bäst av alla så det var inget svårt val direkt! Efter skolan gick jag till ica och mötte pappa, åkte sen hem med han. Tönten hade köpt några tvspel för 1300 kronor.. onödiga pengar. Jaja, ikväll ska jag träffa vanne. Vi ska vara hemma hos henne eller mig och kolla på film bara :) Först ska vi till ica och köpa något onyttigt säkert haha. Jag skulle bloggat imorse men jag hann inte! Ni får outfit nu istället, puss puss.





sorry att bilderna inte är roterade..


Postat av: Fanny

Vad snäll du är!! Jag håller inte riktigt med men tack så jättemycket!! Detsamma!

2010-12-05 @ 13:56:15
URL: http://fanny.webblogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0