hejjagvetintevadjagskaskrivahär

Hej, jag skulle bloggat imorse men min sega data tar kål på mig. Jag hann inte tyvärr.. men skolan idag var i alla fall skön. Började nio slutade tre. hade luciaträning på eftermiddagen :) Blev extra glad när en speciell underbar person smsade med mig hela dagen (a) Kom hem för ett tag sen, satte då igång tvättmaskinen och började tvätta mina träningskläder, har typ bara ett par byxor som jag gillar att träna i så var tvungen att tvätta dom! Har träning ikväll, måste kämpa på då för vi har uppvisning på lördag i hallen bredvid simhallen i jakobsberg.. längtar! Måste öva på mina streckvolter med 1 ½ skruv och vill också lära min göra sträcksalto med halvskruv. Okej varför skrev jag detdär? ingen fattar nog hahah. Ska gå ner och göra kaffe nu, HÖRS!


Postat av: Anonym

vem är den speciella underbara personen? :)

2010-12-06 @ 16:16:39
Postat av: Anonym

Hej :) vad heter den underbara personen?

2010-12-06 @ 16:48:27
Postat av: Lina

tjenaaaa, hemlis :)

2010-12-07 @ 18:25:55
URL: http://trivs.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0