galen kväll igår..

Ohherregud vet inte vart jag ska börja. Igår åkte jag och vanne hem till ronja där julia, ronja och felicia var. Vi drack lite och körde sms roulett. Jag fick t.ex. skicka ''jag skulle döda för cheescake och porr just nu..'' till en kille, fan vad pinsamt haha! Sen kom även andreas, dennis, johan, tyre och typ någon till hem till ronja. Fast vi drog direkt därifrån när dom kom, vi hoppade på bussen och åkte till någon lokalfest som vi inte ens fick komma in på.. JÄVLA BÖGJÄVEL! Sen resten av kvällen kommer jag typ inte ihåg någonting ifrån.. jo typ att vi gick till lundskolan och sen.. ööhh.. jag sprang typ hem? Aah, det gjorde jag haha. Helt utan anledning. Men jag var äckligt jävla full igår asså, herregud piiinsaamt. Vet inte vad jag ska göra idag, städa mitt rum är ett måste i alla fall. Ska be felicia lägga upp bilderna från igår, så snart kanske det kommer ett inlägg med bilder från igår.. *håll tummarna* PUSS!


Postat av: RÅNARN

Typ den sista kille vara adam :D

2010-12-05 @ 14:18:50
Postat av: julia

Men du jag har lagt in bilderna på min blogg :) puss

2010-12-05 @ 18:32:49
URL: http://ice.webblogg.se/
Postat av: Lina

okej gumman vad bra, haha ''rånarn'' vad menar du? ;)

2010-12-05 @ 22:22:24
URL: http://trivs.blogg.se/
Postat av: RÅNARN

RÅNARN ÄR MITT ALIAS, TÄNK TILL LITE

2010-12-10 @ 20:06:22
Postat av: RÅNARN

Ja det var dennis tyre johan andreas och adam som var hemma hos julia

2010-12-10 @ 20:07:18
Postat av: RÅNARN

Mena ronja

2010-12-10 @ 20:08:03

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0