Förlåt..

Har typ inte bloggat på aslänge.. Men igår så hade jag uppvisning, det gick bra :) sen på kvällen så träffade jag pernilla och elina. Vi mötte upp massa och sen drog jag, johan, pernilla, elina och tyre till tyre. Det blev massa knas påvägen hem till honom, vi fick tex gå as långt för att vi missa bussen. Sen när vi kom hem till honom så kolla vi på tv typ, sen sov jag där. Sitter på bussen påväg hem nu, (skriver från mobilen). Ikväll ska jag typ kolla på hans match eller så ska jag träna, vet inte vad det blir. Har ont i knät och huvudet så borde kanske avstå från träningen.. Har inget mer att skriva nu puss puss <3

Postat av: Anonym

varför bloggar du aldrig längre, knullar du för mycket? :)

2011-01-14 @ 20:49:11

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0