seg dag

inte så mycket blogg idag? sorry guys. idag har jag iaf vart med syrran & hennes pojkvän till siba för att hon skulle köpa ny telefon, hon köpte en sony ericsson w715 eller vad den heter. fin var den iaf (: sen har jag knappt gjort något mer.. mamma ska snart färga mitt hår ( hon är frisör för er som inte vet ) & hon ska färga det lite ljusare.. hon har förvarnat mig om att det kanske inte blir så bra, att det kan bli typ orange, men jag orkar inte bry mig. får väll fixa till det med alla hundratals inpackningar vi har här hemma.

har även bestämt mig för att inte missa desperete houswifes today! laddar upp med en b&j cookie doug till det :)
hörs kanske ikväll, puss !



 
hör inte till inlägget, men en bild jag tog för ett tag sen i alla fall (:



Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0