pool!

slutade 11.55 idag, skönt! då gick jag och pernilla hem till henne och åt glass typ, sen gick vi tillbaka till skolan och väntade på julia och felicia. medans satt jag och luffade i mitt skåp (a) sen när dom hade slutat tog vi bussen hem till henne & badade i hennes utomhus (nergrävda) supercoola pool :) hahah, hur mysigt som helst.. jag vill också ha! sen badade vi i hennes bubbelbadkar inomhus, sen typ vid halv sju tiden åkte vi hem. och nu sitter jag här.. varmt.
längtar till fredag, då blir det grönan med mell, filippa & mickan. juste, sen blir det grönan på onsdag med pernilla. hahhaah och sen blir det grönan på torsdag med pernilla, julia & felicia. sen blir det grönan på lördag också med felicia tengmo & sen grönan på söndag med filippa igen. JAG <3 MITT GULDKORT (:
ni får bilder på när vi badade sen, när felicia har lagt ut dom. nuuuuuuu ska jag gå ner och fota något, love!


Postat av: felicia m, FOTOBLOGG

nu finns det bilder (: <3

2009-05-26 @ 15:44:53
URL: http://feliciaste.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0