pernilla

förlåt för att jag inte har skrivit på hela dagen typ, men aah. idag har jag iaf vart med pernilla, vi gick hem till henne & käkade efter skolan. sen gick vi hem till mig för att hämta kameran. vi gick ut då och började fota lite, men sen började det regna så vi gick in igen.. pernilla gick vid ungefär halv 6 tiden kanske, kommer inte ihåg. och då åkte jag och min syrra till jakan för att kolla på '' hannah montana the movie '' i jakan. men nej.. det var på svenskttal. så vi ville inte se där. vi åkte då istället in till kista och kollade, filmen var verkligen sjuuuuukt bra! grät hur mycket som helst ju.. sångerna & allt har jag blivit helt kär i.

jag måste lägga in bilderna på mig och pernilla nu, annars blir hon suris ^^ PUSSSSS


Postat av: Anonym

Seriöst! Hannah Montana! OMG! Så barnslig >,<

2009-05-06 @ 17:37:10

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0