gaaaah

shit, jag kan inte bli lyckligare! min systemkamera är sjuuukt bra, eller jag har inte fotat så himla mycket än & kan inte alla funktioner.. men man fick ju en gratis fotokurs med så den ska jag absolut gå på! jag har inge tålamod kvar snart, vill fota mera mera mera & ännu mera! men batteriet är på laddning.. och får inte ta bort det förän den är helt färdigladdad, *suck* men jaja.. snaaaaaaaaart säkert :) juste, glömde säga att det är en nikon d60 som jag har fått, med objektivet 18-55 ( ganska dåligt, men kommer säkert köpa nyare sen ) men det funkar ju iaf (: med 4gb minneskort, nått linsskydd & en kameraväska. JAG ÄR SÅ LYCKLIG!
kommer förmodligen göra om min blogg till någon slags '' fotoblogg '' nu istället, som mitt liv i foton ungefär. roligare eller tråkigare?
aja, ska duscha nu. vi hörs imorgon! puss puss



och en sak till : jag har tagit ut min läpp-piercing.. bara så ni vet.

Postat av: Alexandra

Hihi, vad roligt!

Jag har en D90 och kände precis samma sak när jag fick den :p haha!

Sv: Jo, photoshop kostar nog en del, men pappas kompis är datageni så han laddade ner det gratis :) <3

2009-05-03 @ 20:20:10
URL: http://aaalx.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fett kul för dig ju :)

Det blir roligare om du gör om din blogg till fotoblogg (a)

Men varför har du tagit ut den :o <333

2009-05-03 @ 20:24:31
Postat av: Emma - FOTOBLOGG

jag såg dig på media markt

2009-05-03 @ 20:30:53
URL: http://cherryattack.blogg.se/
Postat av: MELL

VA ELAKT!!!!! får väl börja blogga dåra ;)

varför tagit ut läpppiercing? :O<333

2009-05-03 @ 20:37:46
URL: http://mgif.blogg.se/
Postat av: FELICIA

det blir mycket roligare med fotoblogg :)

varför tog du ut din piercing fööör ;o ? <3333

2009-05-03 @ 21:09:32
URL: http://tengmof.blogg.se/
Postat av: amanda

joo det blir roligare :) fast din blogg är redan bra och så :)

okej.. vänta bara lina du kommer pierca om dig snart ;) <33

2009-05-03 @ 22:57:29

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0