bildbomb

först var jag på grönan, och då köpte jag dom här ''coola'' brillorna i stan

sen gick jag och pernilla hem till henne, och hon vill att jag ska lägga ut dom här bilderna :


så.. sen efter det, när vi var hemma hos henne färgade vi våra hår..

FÖRE:


glömde ta efterbild men här är iaf EFTER:


seeeeen.. gick vi ut på studsmattan som även var våran sovplats :




sen satt vi och snackade hela kvällen där ute, as nice. sen sov vi & sen gick vi in på morgonen kanske vid 9 och då fixade vi oss.. MIN ÄLSKLING :


sen IDAAAAAAG
har jag också vart på grönan, men det var ju så sjukt varmt så jag, pernilla, mickan & julia åkte till lövsta :


hahahha misstolka det inte :



det var kortfattat om dagen/dagarna typ, pernilla badade inte så hon fick fota oss idag på lövsta. TACK!
nu ska jag i alla fall gå ner och dricka nått, håller på och dö här. vi ses imorgon antar jag. måste skärpa mig med uppdateringen ju!


Postat av: Amanda

Ditt hår är underbart fint!!

det är verkligen asfint gumman :)<3333

2009-06-01 @ 20:31:22
Postat av: filippa

ditt hår, shit! ;o skiiiiiiiiiiit fint :O:O:O <33333

2009-06-02 @ 20:54:14
Postat av: Lina

haha tack gummsor (: men det ser faktiskt lite ljusare ut på bilderna än vad det egentligen är .. <33333

2009-06-02 @ 23:33:46
URL: http://trivs.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0