BÄSTA DAGEN!

shit, grymt kul på grönan idag! det var perfekt väder, inte för kallt & inte för varmt. det regnade lite, men det var bara bra. för då var det ju inga människor där.. mohah. det var helt tomt typ! jag & julia kutade runt i insane hela tiden. vi behövde knapp stå i någon kö! åååh.. I LOVE INSANE.  vi letade efter tjockisar hela tiden, för då snurrar själva vagnen mera. och vi fick typ värsta biffarna en gång.. så det blev helt sjukt snurrigt. vi snurrade verkligen runt hela tiden, skrek så mycket så att jag nästan tappade rösten. plus att i slutet, FASTNADE vi uppochner.. för att dom var så himla tunga. så personalen fick komma och hjälpa oss runt igen. alla tittade och asgarvade åt oss. och jag grät av garv! aldrig haft så kul någonsin tror jag.. hihi. nästa helg ska jag till grönan igen, men felicia. hoppas det blir ruuuligt (:

nu orkar jag inte skriva mera, ska kolla hockey med pappa. haha, ni hörde rätt.. puss puss



Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0