tråkigt..

har börjat tröttna lite på blogg, kanske är för att jag inte får så mycket kommentarer & inte kan så mycket om design? vill verkligen fixa den SUPER mycket men har inga ideér oc kan inte fixa så mycket själv :/

hahha juste, igår.. måste bara berätta. igår på no'n satt killarna och höll på med en stor fet lampa, vet inte varför men dom började hälla lite vatten på den (?) så hela lampar sprängdes!  alltså verkligen BOOOM ! dom höll ju på att kissa på sig för dom satt ju 1 cm ifrån, men vi som stog längre ifrån dog av garv, har inte garvat så mycket på jaa.. jag vet inte när!

haha, idag har jag vart i skolan som vanligt, började med gympa. volleyboll - skit kul faktiskt (:
sen närv i skulle ha våran sista lektion så kom maria, och sa '' hörrni.. jag är ledsen men jag måste ha ett möte nu, så ni får sluta nu istället '' är det här fredag den 13 eller? det har ju bara hänt bra saker! kändes som om det gick skit bra på no provet också! ja ni hörde rätt, NO! mitt favorit ämne..

är med pernilla nu föresten, vi har mest tjockat oss med choklad och tittat på top model :p snart blir det väll nått roligare som vi hittar på, ikväll kommer några hem till mig och käkar middag för min syster har ju kommit hem från usa nu, hon har lagat nått ''  typiskt usa mat grej '' så det blir säkert gott & onyttigt ? behöver jag iaf -.-'

nej nu orkar jag inte skriva mera.. puss


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0