rubrik (;

hej bloggen & alla som läser. Idag har jag vart med Mikaela, ungefär halva dagen. Vaknade och var skit glad, kollade på min klocka på väggen och den visade halv tolv. gick upp på toa sen gick jag och la mig igen för jag var ganska trött och mickan sov ju fortfarande, tog upp mobilen för att kolla sms. och what? min klocka på mobilen visade 07.55 ! min klocka på väggen hade alltså stannat... ååhh vad sur jag blev. men som tur var somnade jag om.

istället vaknade jag klockan 11. skönt. käkade frulle med mickan och sen dess har vi faktiskt inte gjort så speciellt mycket idag, jo juste.. vi drog till komethallen och solade solarium ! myyyyys. blev lite brun typ, inte mkt. efter det har vi bara suttit vid datan typ ;b. när hon hade dragit hem gick jag ut och fotade min lillasyster =) okej.. med en digitalkamera men det blev hyffsade kort i alla fall. JAG VILL HA EN SYSTEMKAMERAAAA. 

bilderna är på en annan data så jag lägger in dom snart, ska redigera dom också så ni får se vilken otrolig skillnad det blir på '' före & efter bilder ''

vet inte mer vad jag ska säga, puss och hejdå :)


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0