reflektionsdag

heeeeej, haha. idag har jag haft reflektionsdag. började 9.00 & slutade 9.40 SKÖNT! efter det gick jag och pernilla hem till henne och började göra massa videos för ''insane'' på grönalund :p man skulle skrika så högt man kunde för att vinna vip biljetter till bergochdalbanan. så om vi vinner.. (som vi inte kommer göra men iaf) så kommer vi få åka den först av alla (;

sen efter det åkte vi till stan & köpte piercing till mig.. och det var FETT dåligt.. först köpte jag en silverkula med diamanter på. den var bra och fin och så, men jag köpte också en svart ring.. och när jag skulle sätta i den så gick den sönder! asså jag rörde den inte ens.. shit vad irreterad jag blev! ska ringa och klaga och be att få en ny, kostade liksom 49 kronor -.-

jag sitter iaf hos pernilla nu och hon ska snart käka. jag med, men jag ska dra hem till klockan sju. sen ska jag träffa henne efter det och förmodligen sova här :) kanske skriver lite senare, puss och kraaaaaam







Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0