jessica och amanda

hej allihopa (:
det vart inte någon såndär lyckad dag i skolan idag..
gick skit på matteprovet, läraren tog min mobil, gick ganska dåligt på svenskan, och min svenska lärare snackade med mig om en grej -.- plus att jag började nio och slutade tre.. USCH.

efter skolan drog i alla fall jag och jessica till fjällenskolan. vi skulle träffa amanda där, men lärarna sa att hon var på ridning så vi drog hem till jessica och käkade (; sen ringde amanda och sa att hon inte alls hade vart på ridning, hon hade fotboll i skolan!? lärarna ljög för oss, haha. amanda kom hem till jessica då & tillsammans tittade vi på top model typ :)

pappa kom och hämtade mig hos jessica, för jag och han skulle kolla på skinnjacka till mig. först åkte vi till outlet men där hittade vi typ inga. så vi drog till jakan, där hittade jag en jätte fin för 1290 :- ungefär.. jag kanske ska få den sen. jag vet inte, det blev i alla fall inget idag.

just nu vill jag bara att tiden ska gå, jag längtar till desperet houswifes klockan 21.00 och ÄNTLIGEN börjar lost igen ! fast med sämsta tiden .. 22.40 :/ jaja. ska bli kuuuuuuul, har saknat det :p

har nog inte så mycket mer intressant att säga, ska väll välja kläder tills imorgon & kanske göra om designen. hähä PUSS 


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0