ganska länge sen jag bloggade..

ni ser rubriken.. och ni vet väll varför? jag har i alla fall hämtat mig lite nu så jag kan skriva ibland.

idag har jag i alla fall vart hemma från skolan, för jag har världens nackspärr plus att jag fortfarande är lite ledsen..
jag har i stort sätt tagit hand om min lillasyster hela dagen, mamma har legat och sovit. jag lekte lite med elsa, lagade mat till henne och sen somnade hon i soffan, gullunge! när hon låg och sov vaknade mamma så då fick jag 100 kronor av henne för att jag tog hand om elsa :)

ungefär vid 4 tiden kom julia & felicia till mig, dom kom för det var meningen att jag skulle fixa in låtar på julias nya ipod men hon är ju klantig av sig och glömde självklart sladden till datan hemma. hon trodde att vi två hade samma sladdar men det hade vi inte, hon har en ipod shuffle och jag har en ipod nano ;d

vid typ halv sex tiden drog vi till jakan och köpte lösnaglar till mig.. YEEI ! känner mig fräääsh (; är det bara jag som älskar ljudet från lösnaglar när man skriver på en bärbardator ? hahaha, skulle kunna skriva hur lång som helst bara för det.. nej jag skoja. har faktiskt inte så mycket mer att skriva, så vi hörs & syns då.. PUSSELIPUUUUUUSS



Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0