FINALLY!

yeeeeeeees, äntligen har jag piercat mig :) drog till sundyberg direkt efter jag hade slutat, jag mamma, pappa & min lillasyster tog bilen dit.. så kallt och så att åka komentalt. vi gick in i en liten tatuerings butik typ, och frågade efter '' Kenneth '' han kom fram och hälsade och vi fick vänta ett tag. sen tog han in oss i ett rum och började snacka lite om risker och skötsel och blablabla.. sen började han. det var bara jag och han i rummet, mamma, elsa & pappa fick gå ut :p han började prata lite med mig sen satte han typ som en tång/sax på min läpp.. det gjorde inge ont, men sen när han tog fram en STOR VASS nål så blev jag lite skrajj.. han sa okej? och jag sa mmm.. och då stack han i nålen, det gick verkligen jätte snabbt & det gjorde inte så ont som jag trodde :) set tog han ut nålen och satte i piercingen, jag blev ganska yr så jag fick lägga mig ner. men sen blev det bra :) efter vi hade piercat mig gick vi och käkade på en resturang, för mamma fyllde år för några dagar sen, tog en plankstek, hihihi!

skulle egentligen vart med mell, men det blev inte så.. så nu är jag med amanda istället :) vi drog till handlar'n och köpte godis typ, sen gick vi hem och nu tittar vi på lets dance hahah (;

imorgon ska vi åka till stan och köpa ny piercing till henne, så vi hörs väll dårå. puss puss




Postat av: amanda

2009-03-06 @ 22:16:14
Postat av: amanda

lina du blev så fin i den! du passar verkligen í den :)

älskar dig! <33333333333

2009-03-06 @ 22:17:00
Postat av: felicia

Det är skit fint :D på amanda också :) !

älskar dig <33333333

2009-03-06 @ 23:14:38
URL: http://tengmof.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kom du på idén?

2009-03-07 @ 00:04:21

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0