ååhh vad jag vill ha ben&jerry's

kom nästan precis ut från en lång & varm dusch. var verkligen mysigt (:
idag har jag i alla fall vart med pernilla och mikaela. vi gjorde inte så speciellt mycket, drog till jakan och kollade lite. typ käkat och ja, bara vart. jag käkade middag hos pernilla sen, tacos. det var gott ;p sen var jag tvungen att gå hem genom äckelskogen helt själv när jag skulle gå hem. usch vad jag hatar den, lång & KOLSVART. typ två lampor på hela vägen, ringde pappa & tvingade han att prata med mig.. hähäh.

ville egentligen sova över med pernilla idag, men hon kunde inte för hon skulle träffa sin kompis imorgon ganska tidigt så det var ingen ideé. men jag har i alla fall haft ganska mysigt här i min ensamhet :p bara suttit framför datan och nästan kissat på mig ! hahah kom på att jag trodde det var ett spöke här nyss.. jag skulle stänga en dörr. men det ryckte i handtaget och dörren öppnades som om den inte ville att jag skulle stänga dörren. skit läskigt, hände så två gånger innan jag fick panik och sprang ner till mamma och pappa.. då följde pappa med mig upp och kollade. hahha, och vet ni vad det skrattretande var? -.- dörren gick bara emot i en annan dörr på baksidan så ja.. det var alltså inget spöke. som tur var :) så nu kan jag vara lugn :)

imorgon tror jag nog att jag ska åka och kolla på skinnjacka, systemkamera och skidjacka med pappa för snart åker ju jag och julia till björnrike (!!!) :) myyyyyys.

orkar inte skriva mer nu, ska kolla om vi har nån glass eller nått som ni ser på rubriken (; puss puss

Klicka f�r att st�nga bildenKlicka f�r att st�nga bilden



Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0