wow, jag skriver..

idag har jag vart med pernilla i kista, vi kollade på skolavslutningsklänning till henne & lite annat. sen när vi skulle åka ner för en rulltrappa så skulle jag spotta i mellan typ någonting.. och slår i huvudet skit hårt i väggen! hahahah.. klantooo. men jag började verkligen asgarva och pernilla kunde knappt andas typ, för att hon garvade så mycket alltså. sen så åkte vi hem och blablabla.. nu ska jag äta och blablablaaaaaaaa. det är SÅÅÅÅ tråkigt att blogga -.-


Postat av: filippa

jag håller med dig x) om att det är tråkigt att blogga alltså ;) ses imorn! <333

2009-06-10 @ 19:16:31
Postat av: ALEXANDRA, FOTOBLOGG

Varför har du blogg då? :)

kram.

2009-06-10 @ 20:16:39
URL: http://allysandra.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0