tralala..

idag har jag typ inte gjort någonting, sov i soffan inatt. vet inte varför, kände bara för det, och då är jag ju sååå smart? att jag inte tänkte på att min lillesyrra ska komma ner och titta på tv på morgonen? hon kom och hoppade på mig typ vid halv 7 tiden liksom.. aja. somnade om till typ 10 så då fixade jag lite. sen gick jag till min farfar. snackade lite med honom & han visade mig vattenscootern som min farbror har köpt. den står hemma hos farfar, och den är såååå cool! haha, åkte på min farbors gamla. och den var asball, men han köper nytt hela tiden så aah. längtar tills jag ska få testa den här också (; farfar visade mig alla hans ''gamla'' objektiv. asballa verkligen, jag kunde ju ha fått dom! men jag har Nikon, och dom passar bara till Canon.. aja. så jag fick 500 kronor av honom istället, som en början till ett nytt (: sen gick jag hem, och då åkte jag pappa & Elsa till NetonNet och kollade på systemkamera till pappa. men där fanns den typ inte så vi köpte en på Media Markt istället, en Canon 1000d. helt okej antar jag, tur ungen får ju alla objektiv av farfar nu så aa.. -.- sen nu har jag fixat i mitt rum hela kvällen, har städat ur alla lådor och allt skit. Juste, duschade också med mitt efterlängtade silvershampoo som mamma har tagit hem från jobbet nu också! liiiite skillnad, men det är bara att knarka sönder det i håret nu in the future så det blir säkert bra.

jag ska typ gå ner & kolla på gamla videosar från alla gymnastiktävlingar nu, saknar det något grymt asså. måste börja igen.. jag skriver väll imorgon. förlåt för dålig uppdatering. PUSS

Postat av: ALEXANDRA, FOTOBLOGG

*svar;* Tack, det är svårt att förklara. Massa knepiga grejor ;P :)

2009-06-18 @ 22:25:30
URL: http://allysandra.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0