kirbur baklänges

jag ska till lundskolan snart och möta julia.. hon ska sova här. Idag åkte ju iaf jag och josefine till stan för att hon skulle köpa hårfärg, rosa hårfärg. tuffing (: men hon kunde inte färga sa dom, för hon har för mörkt hår. så hon köpte en piercing till hennes navel istället. Och seriöst, hon är min idol! hon köpte en SVAMPBOB piercing! amagaaad, så fin! svambob är kungen ju (: kom hem typ exakt klockan 6 och då käkade jag. ska som sagt möta henne snart, ville prata i telefon med henne men hennes mobil hade hon tappat i vattnet så hon kan inte klicka på svara knappen (?) smartass..
måste gå nu, hörs ikväll. eller inte! suckeeeeeeers, hatar bloggen. men ibland har jag blogg humör, så varsegoda! har kvar den.


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0