hemma hos mell

ska sova här, förlåt för att jag inte har skrivit på hela dagen. eller HALLÅ! jag skickade faktiskt in ett mms ju, asså mobilbloggade men det kom ju inte fram? typiskt. idag träffades vi iaf i jakan, och då åkte vi in till stan, hötorget. där köpte vi jordgubbar, tre förpackningar för 40 kronor.. go blondie? jag och mell fick dom för att vi var så söta sa han ;d jaja.. sen knallade vi vidare och hamnade i slussen. där satte vi oss vid vattnet och käkade, fotade och sånt mys (: bilderna lägger jag in imorgon för jag kan inte lägga in dom här, tror jag? aja. pallar ändå inte.
sen efter slussen åkte vi till grönan, var där ett tag, det var faktiskt inte så mkt folk! wiiiie. efter grönan åkte vi till hötorget igen och gick ner till hennes syrras jobb, ett cafée, där fick vi redbull & lite av henne =) efter det drog vi hem till mig och packade och sen åkte vi till willys och handlade ;b efter det tog vi bussen till mell. då käkade vi, sen gick vi ut och typ satt och snacka. men myggen var för jobbiga så vi gick in igen, då började vi spela kort & nu sitter jag här. vi ska typ sova snart. båda är fett trötta (a) långt inlägg så förstår om ni inte orkat läsa hela ? whatever, god natt people :)



GAMLA BILDER PÅ MIG & MELLI (:

Postat av: felicia m, FOTOBLOGG

hejhej Lina :)

Fina bilder <3

2009-07-01 @ 12:05:01
URL: http://feliciaste.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0