20 kronor rikare

hahah, jag har tur! först igår när jag skulle sätta mig i jetline (berochdal banan) så hittade jag en tia i vagnen. sen idag skulle jag gå på bussen med mell och då ligger det en tia där på golvet.. hihi! lucky me.
idag efter skolan åkte jag iaf med mell till grönan. mötte henne i barkarby & fick sällskap av twini. hon skulle hem, hon bor i täby. iaf, sen när vi kom till grönan hade mells guldkort blivit avmagnitiserat så hon fick gå och göra ett nytt.. och det tog låååång tid -.- sen var vi iaf på grönan. vi åkte insane först, då fastade vi först fem minuter i mitten av banan, sen när vi hade kommit ner igen fastnade vi när dom skulle sätta ner vagnarna igen ( för dom lutar ju ) och då åkte vi upp och ner, upp och ner, upp och ner hela tiden bara för att det krånglade.. fem minuter senare skulle vi iaf gå av. och då självklart gick det inte att få upp byglarna.. så där satt vi i ytterligare fem minuter -.- men what ever! det var faktiskt kul ;d
jag och mell drog hem typ vid halv 8 tiden kanske och nu sitter jag här och ska käka. hör kanske av mig inatt. sömn problem..
PUSS!


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0