18.53

började dagen med att gå til lskolan. var i skolan klockan nio, men tydligen började vi halv 9? bra.. nej men dte gjorde faktiskt ingenting. för jag hade redan tömt skåpet & ''städat'' det. så jag visade det bara för Leif. sen gick vi till klassrummet och så, efter det fick vi kolla på dansuppvisning i gympasalen. haha.. sämst! nej men det var bättre last year, jag var med.. hallåååå?! nje men det var väll roligt, killarna var bäst! haha. sen iaf, klockan 9.54 för att vara lite exakt.. så gikc jag och pernilla till bussen. vi åkte till jakan först och skulle sen byta buss till kista. på 178an träffade vi jonas, mattias & nemrut från våran klass.. mahah (: och dom höll på och kommentera att '' åååh.. titta där är david! fan vad ful han är.. står där och käkar på sin macka '' schyssta kompisar haaa? NIET! aja.. i kista kollade pernilla på skolavslutningsklänning & skor. sen drog vi hem. vi har haft vattenkrig och det gick inte så bra.. haha. men nu ropar pernillas pappa på att det är mat, måste kila. PUUUUUUUUSS!

Postat av: ALEXANDRA, FOTOBLOGG

leif, det är min pappa hah :)



om du menar leif med mustach(?)haha. ;)

2009-06-11 @ 19:05:21
URL: http://allysandra.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0