08.28

måste jag vara så äckligt morgonpigg? vaknade åtta..okej om jag vaknar nio kanske, men åtta? min hjärna vill inte fatta att jag FÅR sova typ. tror att jag ska försova mig så jag vaknar eller något ;b plus att jag kan ju aldrig somna om.. aja. jag vaknade i alla fall med 8 sms (: älskar att ha sms när jag vaknar! så då kunde jag ju verkligen inte somna om heller.. tihi. jag har nyss rengjort min dataskärm, shit. det behövdes verkligen, min lillesyrra kommer alltid och petar på den med sin fingrar så att det blir fettigt typ på skärmen. men jag har aldrig okar fixa det. men nuuu så (:
jag har inge mer att skriva, ses kanske sen. puss


min gulliga dator, haha.

Postat av: ALEXANDRA, FOTOBLOGG

svar: jahaa! haha ;)

2009-06-13 @ 08:28:57
URL: http://allysandra.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0