wiiiihoo

har äntligen köpt mina gladiator skor nu, inte precis den storleken jag ville ha.. men dom passar typ. jag och julia tog först bussen till jakan och köpte dom, sen åkte vi till veddesta och köpte powerking. sen när vi kom hem åkte jag och mami till ica, där träffade jag min älskade maja nyström som jag har saknat något oerhört! hon kom hem klockan 6 i morse från grekland så hon är lite halvt neger nu -.- ska träffa henne imorgon också (: nu vet jag därimot inte vad jag ska göra, fota kanske :) puss.


SLUMPADE BILD :

.. och det fick bli en pinsamt ful bild på min älskade parfym

Postat av: pernilla

lägg ut bild på dina skor :)

saknar dig mer än mest ! <33333333333

2009-07-08 @ 20:20:02
URL: http://pperniilla.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0