sandhamn

idag var vi somsagt på sandhamn, jag hade inte så speciellt kul där. det var ganska tråkigt väder & jag hade ju dyngnat hela natten så var as trött. när vi skulle käka lunch så orkade jag inte äta, så jag la mig ner på en hård sten/klippa och så somnade jag! låg och sov där i regnet i typ 40 minuter, men det var faktiskt as skönt. Julia hade också somnat, men hon hade somnat i hennes lillesyrras barnvagn.. hahahah. vi åkte hem typ vid 6 tiden & på båten skämde våra pappor ut sig.. satt och skrek ''ååååh lalalal.. sussi är bisexuell'' och allting. Nej dom var inte nyktra ;o men det var faktiskt skit kul! och det var så kul för att micke (julias pappa) LOVADE med handen på hjärtat att han, jag, julia & min pappa ska åka utomlands i september & nästa sommar! wohoooooo =) pappa lovade också att jag ska få mopppeeeeeeeeee, i'm so happy. Hoppas bara dom kommer ihåg att dom lovade oss imorgon? det måste dom göra. juste, julias pappa lovade julia att hon skulle få ta hål i tungan på sin 15års dag också (: men vi får se hur det blir.. nu ska vi sova. XoXo Lina

Postat av: Victoria Pihlblad

Fin blogg! :)

2009-07-05 @ 12:35:19
URL: http://victorias.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0