ooups..

har ju inte bloggat på ett tag.. men som sagt. i förrgår (tror jag att det var) sov jag, pernilla, felicia, filippa, julia & elina i felicias lokal. eller julia & elina drog sen men aah. sen igår var jag, felicia, filippa & pernilla på grönan. det var ganska mycket folk men aja, sen drog jag, felicia & pernilla hem till felicia och badade i hennes pool. sen drog pernilla hem, och jag och felicia åkte hem till mig, där sminkade vi oss och sen åkte vi typ till fjällen och först satt vi och snackade med peter & niclas, dom är ju sjuka ;d satt och gungade och niclas slog halvt ihjäl sig (?) sen efter det gick vi en bit och träffade amanda och två killar. men vi drog direkt. sen typ gick vi hem till felicia & satt och snacka med peter & niclas för dom var där. sen somnade vi & vaknade 11.38 för att vara exakt. då gick vi ut och badade igen, och sen gick jag hem och hämtade min lillesyrra på dagis. nu har jag inget mera att göra förutom att svettas, haha men nästan -.- se yah!



Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0