mickan slaggar här

och hon sover redan. Idag träffade jag iaf felicia vid typ 3 tiden. då åkte vi till kista & där klippte hon sig. hon hade panik för att dom klippte henne men det är fortfarande skiiiit långt och man ser knappt någon skillnad -.- sen så kollade jag på mina gladiator skor men dom fanns inte.. sen åkte vi till outlet, skulle köpa sololja men allt var stängt. så vi gick till donken & käkade, sen kom mickan dit. och efter vi hade ätit där åkte jag och mickan till grönan, sen drog vi hem vid 10 när dom stängde. när vi kom hem satte vi oss vid datan, kul liv we know och sen somnade hon. ska fundera på om jag ska sova också, måste ta bort bajssminket först och det är det minsta jag känner för nu.. aja. puss!


juste.. citatet för idag i extreme:
han som jobbar där: vill ni åka en gång till?
dom som sitter där i: JAAAA!....
han som jobbar där: då får ni ställa er i kön igen, ha-ha-ha!


shit vad jag garvade =)


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0