läs, haha.

hahah rolig dag idag! träffade maja i jakan & sen åkte vi till grönan. var där ungefär vi halv 1. då gick vi in på toan och fixade med åkbanden, hon har ju inte guldkort så hon fick låna gammalt åkband av mig.. ouups. vi åkte hela dagen, och det var verkligen noll folk asså. sen träffade vi elina & pernilla vid ''matvraket''. och gissa vem som kommer in där skuttandes? hahahahha KISSIE! den artonåriga fjortisen som är så ''känd'' för sin blogg. hon skriker '' ey det är kissie mjaaaou! '' asså jag dog av garv! vad tror hon att hon är? bäst -.- not. aja, sen så åker vi massor för man behövde ju inte ens stå i kö till något (a) och vi fyra får för oss att skrika onödigt mycket i allting, och det var skit kul, haha kommer inte ha någon röst kvar typ! aja, men sen skulle jag och maja åka en sista grej innan vi skulle hem, extreme. och då kommer vakter och stoppar oss och ber oss följa med dom.. för maja har ju fejk åkband eller vad man säger. så då snackade dom med oss bara och sa att vi fick gå ifrån grönan för idag, och när dom stog och snackade med oss stog jag och asgarva, pinsamt! sen sa dom bara DITÅT LIGGER BUSSARNA, HEJDÅ. vi som redan hade tänkt dra.. synd för dooooom. nu ska jag prata med julia i telefon för hon ska komma hit. pussar!



en bild jag tog på grönan för ett tag sen <3

Postat av: filippa

fett synd att maja blev busted x)

ååh vill också se kissie! haahhah,skulle dött av garv!

2009-07-10 @ 00:04:31

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0