julias place

igår sov vi i julias lokal, men ingen orkade gå in och hämta täcke så jag vaknade typ 2000 gånger på natten.. täcke är ett måste! jaja, nu sitter vi iaf och kollar på filmer på henne från när hon var liten. askul, och assöt :) pappa har kommit hit nu för att hälsa på hennes pappa, dom är jätte bra kompisar! sen ska jag, julia, pappa & lillesyrran åka till husvagnen och hämta en sak. sen ska vi till veddesta och köpa piercing till julia & sen ska jag tvinga han till rusta för dom har Hawaiian tropic där eller vad det heter, en olja så att man blir brun (: fast juste.. han var ju där förut och kollade och det var slut, åh! whatever, vi får kika igen. jag skriver väll senare antar jag, om inte får ni ta den här sista meningen som en anledning att sluta skriva, hahah. puss


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0