jag vet inte vad jag ska skriva?

ska jag skriva vad jag har gjort om dagarna eller? jag hatar att läsa andras bloggar som bara skriver ''idag har jag gjort så och så'' och lägger till typ 2 bilder. så nej, jag tänker inte göra så på min egen blogg heller. eller klart jag berättar vad jag gör om dagarna, men vem orkar göra det varje dag? -.- jag solar & badar varje dag, punkt slut. och igår träffade jag & mickan sofia ek här, hon var tydligen här :) och igår spelade vi minigolf, jag och mickan alltså. och då började några killar följa efter oss och ba '' åh, där är ju tjejerna som var så grymma på minigolf '' HAHA.. kul :P aja, tråkigt inlägg & jag har inga bilder för att min kamera flyger till turkiet och 45 minuter :( ta hand om min bebis syster!



favorit i repris.


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0