hihihhihihihiihih!!

ååh, jag är verkligen lycklig. stormtrivs här på öland :) eller iaf när julia är här.. inte när jag är själv. men aja.. som sagt! nyss, alltså för någon halvtimme sen gick vi ner till vattnet för att vi skulle bada. och så gick vi upp på flytbryggan, och där träffade vi en kille som jobbade där.. han började snacka med oss och vi frågade om vi fick åka bananbåt gratis (a) men det fick vi inte.. haha så han sa ''vänta, vänta lite här, jag kommer snart. ni kan ju stanna här & kolla på när han ska åka vattenskidor (asså den andra killen som jobbade där'' så det gjorde vi, när han kom tillbaka gav han mig en cola! jaba.. ööh tack :) sen så åkte han vattenskidor och sen när han var klar fick vi åka ut med han i båten! det var skiiiiit kul, för den gick as fort och det guppade och allt. julia fick as mycket vatten i ansiktet och ramlade av båten typ, har inte garvat så mycket på jag vet inte hur länge! sen sa han hörrni tjejer.. kom hit halv 12 imorgon så kan ni få åka bananbåt gratis :) SNÄÄÄLL? hihih :) det var iaf skitkul och han är typ världens snällaste :) aja.. ni kanske inte orkade läsa mitt damp inlägg typ men jaja.. PUUUUUSS


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0