bananbåååt



jag sitter näst längst bak & julia sitter längst bak.
ååh, det är verkligen sjukt kul! vi åkte det idag typ det första vi gjorde när vi kom till stranden, och imorgon ska vi åka igen! vi åkte en stund, sen så åker vi i värsta kurvan, så JAG ramlar av, men alla andra sitter kvar.. haha det var skit kul, och sen i slutet gjorde han någonting igen så att alla ramlade av (;

aja.. jag och julia var på stranden för någon timme sen och badade på flytbryggan & hoppade på studsmattorna ute i vattnet. det var vaaaarmt i vattnet :) nu sitter vi i husvagnen och passar min lillesyrra som sover. jag orkar inte skriva mera nu, haha puss.

Postat av: pernilla

Jag saknar dig Lina, Det har bara gått 5 dagar sen sist men endå så lider jag.. 3 jävla veckor utan dig, hur ska jag stå ut? jag älskar dig baby ! <33333333

2009-07-16 @ 00:34:35
URL: http://pperniilla.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0