nyvaken

hej alla, vaknade nyss.
igår sov jag hos pernilla, och idag ska jag sova hos josefine as :)
juste, jag har dataförud i en vecka, så bli inte sura för lite uppdatering, kanske skriver hos kompisar om det går.
och ni, glöm inte att gratta melinda frölund idag, hon fyller fjortis ! grattis gumman :)
idag har jag inga planer på dagen, men på kvällen ska jag träffa massa kompisar för att fira josefine som fyllde år igår, grattis igen hjärtat !
sen har jag inte såmycket att skriva om, eller jo juste !
jag köpte världens finaste jeans igår från gina tricot, inte dom som jag la ut bild för nån dag sen. dom här var finare tycker jag (:
eeeeh, jaa.. det var väll allt då. ha en bra dag, puss puss <3



tog ett till hål i örat på mig själv igår också, gjorde inte alls ont. var bara tvungen att säga det ;)

Postat av: MELL

Tack bebis :)<333

2009-01-31 @ 18:06:14
URL: http://mgif.blogg.se/
Postat av: Matilda

fint:)

2009-02-02 @ 14:09:39
URL: http://matildayou.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0