jakan

åkte till jakan idag igen. var tvungen att köpa ny mascara. jag åkte dit med josefine & pernilla. juste, igår fick jag äntligen tillbaka min mobil som hade vart på lagning :) lämnade in den för att det ibland dog helt utan anledning & brukar dö när det är för kallt ute. så jag var jätte nöjd ända till imorse.. då den dog igen. helt utan anledning! tänkte att det kanske bara var tillfälligt eller något. men sen när jag skulle åka hem från jakan så ja, vad tror ni händer ? den dör, igen. för att det är för kallt ute ! usch vad lack jag blev. ska lämna in den igen och hoppas på att det inte funkar att laga den, så att jag får en ny. måste till jakan imorgon igen kom jag på. haha. ska lämna tillbaka en tröja och kanske köpa ett par jeans (:
ska till jakan på fredag också, hahahh. för pernilla ska klippa sig. stackarn hon hatar att klippa sig..
nu ska jag också gå och klippa mig, mamma tog med saxen hem. men jag ska bara klippa min lugg, lägger in lite bilder. puss puss <3





jeansen och min mascara

Postat av: Matilda

har tittat på båda de två sakerna på stan! komiskt!

2009-02-02 @ 14:11:17
URL: http://matildayou.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0