bloggar inte så mkt

hej allihopa, har inte bloggat så mkt på sistonde. känns det som. vet inte varför, har bara inte orkat.
idag har jag i alla fall vart i skolan, hade svenska prov som inte gick bra, sen matteprov som gick sådärr, sen även läxförhör på engelskan, det gick bra i alla fall. när vi slutade, ungefär halv 3. så gick jag träffade amanda, vi åkte till jakan då & köpte present till josefine as (:
tyvärr kan jag inte säga vad jag köpte, mohaha.
har ingen läxa idag,
tack&lov.
börjar imorgon 10.20, skönt med sovmorgon!
sen har jag inte någon musik på torsdag så då har jag sovmörgon också :)
jag försöker fixa med min msn på min data nu, verkar inte funka men jag försöker i alla fall.
så, lite om min dag. orkar inte skriva mer nu. puss puss


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0