ajabaja lina

jag vet inte varför, men jag har inte skrivit i bloggen på suuuper länge..
men nu kommer ett inlägg i alla fall (a)
igår gick jag i skolan, slutade ca 15.00 och då drog jag hem med josefine bränneby till mig. då gav jag henne en sen julklapp.. bh & mössa (: hon blev väldigt glad för den, tack & lov (a)
vi käkade och så, sen så gick vi till ica och pantade en stor fet svart sopsäck med pantburkar, och vi ble fetrika kan jag säga, 114 kronor (: efter det gick vi ut och träffade josefine as, julia, felicia, vanne, dennis, michelle, fia & pernilla. vi var vid lund en stund, för det var disco där, vi hälsade bara på några där, sen gick vi till josefine as, eller utanför henne, för vi smällde lite smällare och så.. hehe busigt busigt.
jag var helt döööd när vi kom hem till josefine as, för det var så sjukt kallt ute! när vi kom hem så gick vi in och började skicka musik från mobilen & käka godis, haha. vi somnade ungefär vid halv 2.

idag :

idag vaknade vi ungefär vid 11.30
jag var jätte rastlös då, i don' t know why.. men jag gick ut med josefines hund då, Abbe.
skönt med frisk luft faktiskt.
nu sitter jag vid datan, josefine b spelar guitar hero & josefine as ligger i soffan och halv sover.. stackarn har ont i magen :/

mina planer för idag är att åka till stan med josefine b, men jag vet inte om det kommer bli av.. för det första har jag ingenting att åka på, och för det andra orkar jag inte ;p

tog inte någon passande bild att lägga in så det blir ganska tråkigt.. förlåt <3



Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0