vadå otursdag?

rubriken stämmer, jag har inte haft någon otur alls idag. tror jag. tack & lov ?
har ni haft det? haha, ja det har väll vanne haft..

när jag slutade skolan, klockan 11.20 så gick jag vanne, josefine & pernilla ut och snackade en stund.
och då upptäckte vi hur kul det var att åka ner för en kulle med massa is på, hahaha. och gissa vem som ramlade? jo vanne ! efter en stund, när vi hade garvat färdigt och lalalal (: så gick vi hem till mig, hämtade typ 10000000 burkar och skit, och gick till ica och pantade. och gissa vem som ramlade på vägen dit? jo vanne. haha, men i alla fall det blev 126 :- wohoo. haha, sen så drog vi runt lite överallt. tog typ olika bussar överallt, för vi hade inget att göra. typ vid 4 tiden drog vi hem igen (:

då käkade jag, sen gick jag ut och träffade josefine, vanessa & daniel. svinkallt som vanligt så jag gick hem ganska tidigt.

så nu sitter jag här, och fixar med pa & bloggen. som vanligt.

nej jag har faktiskt inte så mycket mer att berätta.. hade så bra då. hähääh. PUSS


                                              
                                                 
                     


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0