studiedag imorgon

gick till skolan idag, mikaela kom till mig på morgonen när jag var som allra snyggast. som vanligt. hon stressade mig lite grann, men det var bara bra. hon hjälpte mig också att inte glömma min skåpnyckel. jag gör ALLTID det när hon är med mig, vet inte varför ! sen när vi var precis vid skolan så kom i på att i började 9.30 istället för 9.20.. hade stressat lite i onödan. haha. sista lektionen var gympa, vi hade styrka som var fett jobbigt! jag jobbade faktiskt så hårt jag kunde, nästan i alla fall. behöver lite muskler asså, är jätte otränad :b
slutade 14.50, och då gick jag, josefine bränneby, josefine andersson, vanessa persson och pernilla norrby runt lite i skolan och väntade på att daniel skulle sluta. när han hade slutat så gick vi alla ut en liten stund, mest snackade.

jag gick hem och åt, packade mina saker & sen gick till josefine bränneby. påvägen till henne träffade jag peter, roligt :) har inte träffat han på jätte länge! när jag kom hem till josefine så väntade jag bara på att hon skulle packa sina ''sovsaker''. när hon hade gjort det så gick vi hem till michelle en stund och snackade en stund med henne :) jag snackade mest med hennes hund,haha.. så himla söt! världens sötaste asså, jätte liten :o

vi var hos michelle i kanske en timme, för sen skulle i hem till josefine andersson och sova där. vi träffade daniel påvägen hem till henne, så han följde med oss hem till henne, lämnade våra saker och sen gick vi ut. men jag och josefine andersson klarade inte av det så himla länge, SVINKALLT ! höll på att frysa ihjäl ;o så hon och jag gick hem till henne och började titta på prison break, hehe.

och vi sitter faktiskt fortfarande kvar framför tv'n nu, alla är supertrötta. får se om i hittar på nått kul snart, oj det blev ett ganska lång inlägg.. :) har tyvärr inga bilder så förstår om ni inte gillat det här inlägget, hähäh :d skit samma!

puss på er



Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0