snööööö

nu har det kommit snö, igen ! ORKAR INTE HA SNÖ! kallt, man blir mulad, förkyld, blöta fötter, mörkare (?) men det är ändå ganska mysigt på samma gång.. ;)

jag är med julia nu, det var jag igår också. jag sov hos henne. vi typ hade en spelkväll eller vad man ska kalla det för, vi körde the sims, wii fit, mariocart m.m :) roligt roligt !

idag ska hon nog sova hos mig, så jag skriver väll ikväll, hare ! puss puss








inte visste ni att jag hade en tvilling va? hehehe..

Postat av: ELLEN

hah, cool bild :) <3

2009-02-22 @ 22:30:42
Postat av: Lina

hahah aah jätte (;

osminkad & hela skiten.. <3

2009-02-23 @ 01:20:47
URL: http://trivs.blogg.se/
Postat av: ELLEN

bli medlem här www.gratisgen.se/ref/102544 och få gratis saker genom att bara samla poäng. man kan få allt från kläder och smink till kameror och mobiler. lycka till och spana även in min blogg också! :)



www.ellenhellkvist.webblogg.se

2009-02-23 @ 19:51:53
URL: http://ellenhellkvist.webblogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0