''sjuk''

idag har jag bara vart hemma, började 9.20 & vaknade 9.15 BRAVO. så mamma kom och sa att ja fick stanna hemma, vet inte varför men jag fick det i alla fall. men det kanske bara var bra, för vet ni vilken träningsverk jag har eller ? jag gick och tränade gympa igen med pernilla igår. det var jätte roligt, kan erkänna att jag har saknat det. så det var nog bra med lite vila, haha. idag har jag ju inte gjort så mycket direkt, ugicks med mormor här hemma som är på besök :) hon har vart så himla snäll, först fick jag skit söta strumpor av henne igår, imorse åkte hon och köpte glass åt mig, sen tankade hon på mitt kontantkort med 195 kronor, hon strök alla mina kläder, sen lagade hon min tröja + att hon har stickat egna sockor till mig idag. asgrym :)
så jag är fettglad !
hahah, jag sprayade ner mig med brun utan sol nyss på mina ben, hoppas det funkar. ser ut som ett lik ? ;o
nej nu måste jag ladda min mobil, igen och välja kläder tills imorgon, imorgon börjar jag 9.00 och jag ska vakna !
fett jobbigt, på onsdag ska jag åka till kungsberget med skolan typ, och bussen går klockan 7 från skolan ! uschuschusch. jaja, det ska bli kul i alla fall.
puss puss 


            
               

                 




        sprayen
älskling sover                  tofflorna
                                        

Postat av: MELL

Ja! I<3Kinaskor

Hehe :) loveu <3

2009-02-02 @ 20:32:56
URL: http://mgif.blogg.se/
Postat av: Syster!

Åh världens sötaste Elsa!

2009-02-03 @ 18:57:46
URL: http://emmalundqvist.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0