sega

hejhej, jag är med julia just nu. jag har vart med henne på dagen också :) vi har haft en sån där ''speldag'' igen. fast nu spelade vi bara wii (: vi gick ut en stund också, och filmade varandra typ. när vi kastade snö på varandra och så, konstiga & väldigt kul ! heheh.. sen åt jag hos henne och efter det tog vi bussen till ica. där köpte vi gurka, blomkål, dipp och gräddfil, mums :)

när vi kom hem till mig började vi fixa i ordning allt det, och då kom vi på en sak.. jag hade verkligen ingen dricka hemma! allt var slut, hade inte ens saft ;b så vi började koka massa bär som jag hade hemma. och då blev det egen hemmagjord saft, det var faktiskt helt okej :)

så nu sitter vi i min säng och tittar på mtv och sitter vid datan. det är skit kul, för det är såna där kommentarer om '' älskar, älskar inte '' och då stog det : hon har håriga armhålor.. du borde dumpa henne. haha (?) jaja.. vi har ganska tråkig humor.

har typ inget mer att skriva.. pusshej!




Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0