seg

tjabba (:
sov hos josefine idag, vaknade, klädde på mig, åt frukost, gick hem.
lämnade in min mobil på lagning & josefine drog till hennes mormor.
jag och pappa drog till lunden, köpte sallad. käkade, sen drog jag till jakan och mötte josefine & michelle.

sen efter måååånga timmar typ, haha. så drog vi hem igen. vi var ute ett tag och sen gick jag hem. och nu sitter jag här, framför datorn och ska gå och ta bort sminket nu.. orkar inte.


snacka om att ha tråkigt, sminkade mig själv med massa ögonskugga. ni får en bild på det ;b

kort & tråkigt inlägg, anyway.. puss puss



                                                                                            

skit snyggt, inte



Postat av: Syster!

Varför bekymrar du dig ens om att lägga upp en bild om du tycker att det är skit fult?

2009-02-16 @ 08:23:19
URL: http://emmalundqvist.blogg.se/
Postat av: Lina

jag sminkade mig och la upp en bild på det, jag ville inte att det skulle vara snyggt. HAHA

2009-02-16 @ 10:17:41
Postat av: Josefine

men jag tycker att det var skitfint!

2009-02-16 @ 22:03:30
Postat av: felicia

Jag också, i think it's really nice :) ! <333333

2009-02-18 @ 18:04:25
URL: http://tengmof.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0