natt

hej på er, idag skulle jag egentligen vart med mell & mikaela. men dom kunde inte för att dom var så sega på att fixa i ordning sig.. jaja.

så istället städade jag mitt rum, gick och hämtade  min lillasyster på dagis & lagade middag. snacka om bäst? och gissa vad.. jag är med julia. ovanligt va? vi har självklart spelat wii & the sims hela kvällen, det är verkligen underhållande. haha :)

imorgon ska jag vara med julia på dagen, vi hade tänk åka iväg och shoppa lite. och sen på kvällen vid 6 - 7 tiden ska jag träffa amanda, då ska vi pierca mig. ÄNTLIGEN! ska pierca underläppen i mitten, är en liten wannabe av min storasyster.. hon tog hål i näsan när hon var i min ålder. och jag tog också hål i näsan för ca ett halv år sen. och hon piercade sig själv i underläppen, mitten & det ska jag göra nu ju. hihi !

nu är jag för trött för att orka skriva mera, hörs imorgon. puss och kraaaam


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0