Kista centrum

idag vaknade jag och julia av alarmet klockan 9.. man kan ju inte sova bort hela dagarna, ellerhur? när vi legat och dragit oss en stund i sängen gick vi ner och började spela wii cart. kul (: sen käkade vi frukost, sminkade oss och blablabla.. när vi var klara tog vi bussen till våra mammors jobb, där hämtade vi lite pengar. sen tog vi bussen därifrån till kista. I kista shoppade jag och julia lite skitsaker, hon köpte typ en halsduk, ett skärp, två par örhängen och ett halsband. jag köpte en mascara ( favoriten ) ett armband & godis, hihi. och lilla klant julia tappade bort sin mobil, så vi sprang runt i kista i en timme kanske för att hitta den.. men vi hittade den inte. vi gick till bikbok och sa att dom skulle ringa LINA på kontaktlistan om dom hittade hennes mobil. och guess what? dom ringde! julia hade tydligen tittat på jeans på bikbok och råkat lägga sin mobil under ett par jeans.. smarto?

vi drog hem typ vid 5 tiden kanske, och då käkade vi när vi kom hem. sen gick vi ut och mötte amanda en stund. vi snackade en stund med henne & sen kom min mamma och hämtade mig hos julia :) jag och mamma åkte förbi handlarn och köpte vindruvor m.m som jag ska käka nuuuuuuuuuu, CIAO!



btw.. jag piercade mig inte idag. jag ska göra det på en salong imorgon i stan istället :)





Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0