i taket lyser stjärnorna

idag vaknade jag ganska sent, 11.30 (: ovanligt för att vara mig ! ungefär 5 minuter senare vaknade julia, vi låg och slöa i sängen typ till 12.00 & då gick vi ner och åt frukost. sen gick vi upp och började fixa oss, för julia skulle träffa hennes kompis och jag skulle träffa Elina.

klockan 14.00 mötte jag Elina vid bussen. Sen åkte vi till stan. vi åkte dit för att titta på bio. För att när jag fyllde år så fick jag bio biljetter för två av henne, så jag tog ju självklart med henne :) När vi kom till stan så gick vi till sergels bio & löste ut våra biljetter. då var det ungefär 40 minuter kvar innan bion började, så vi gick till gina tricot och tittade lite. Efter det gick vi tillbaka till bion och lämnade in våran andra biljett, så att vi skulle få en mellan popcorn och en mellan dricka var (; haha.

sen började bion, dårå. det var så himla kul, för överallt i hela bion hörde man '' snyft snyft '' & '' bhuuhuu '' för att alla satt och grät, haha! eller.. aah. jag ska inte säga nått, jag satt också och grät ;) filmen var i alla fall suuuuper bra. nästan bättre än vad jag hade trott. när bion var slut åkte vi hem.

och hörrni, ser ni att jag har fixat designen? jag har suttit och fixat i flera timmar nu, och är ändå inte nöjd, hmm.. orkar inte göra om. 

vi hörs väll senare.. hej då :)






Postat av: lkd

hej jag tkr jätte mkt om din blogg men jag vil också lära mig hur man gör så där me bilderna högst upp du vet?

2009-02-24 @ 16:01:58
Postat av: Lina

jag gör dom i programmet picasa. du kan hämta hem programmet från google helt kostnadsfritt & tar bara några minuter :)

2009-02-24 @ 20:55:48
URL: http://trivs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack:)

2009-02-25 @ 09:27:10

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0