frisk

gick till skolan idag, kände att jag mådde bättre :) så idag började vi 10.20, ganska sent faktiskt. då hade vi '' våga lektion ''. då satt vi och pratade om att man ska säga till sig själv att '' jag kan, jag ska klara det '' och blablablabla.. och vi skulle bryta arm på varandra & putta ner en sockerbit från en glasflaska (?) kul men ändå tråkigt. sen lite senare på dagen hade vi våga lektion igen, då hade vi en präst som lärare. och han hade med sig en tjejkompis som typ jobbade i kyrkan. och hon hade en hund. gissa vad den hette? jo MOSES! hahahaha, alla höll på att dö av garv när hon berättade det :p plus att vi körde någon lek om eldbollen eller nått, och när vi körde det så skulle man springa till olika stolar. och det var två stycken i min klass som ramlade av stolen ;D hahaha, då höll vi också på att dö av garv !

det var en ganska rolig skoldag (: och hörrni, jag jobbade faktiskt skitbra på no lektionen! brukar jag nästan aldrig göra annars.. hähäh.

efter skolan gick jag & josefine as och mötte robin k. vi var med han på vallen en stund sen gick jag hem för att jag frös, hade huvudvärk & behövde plugga :p

orkar inte skriva mer nu, mina händer är fortfarande kalla och jaa.. plugga ska jag ju också göra. har so prov imorgon :/ puss puss


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0